Кошик
37 відгуків
+380 (95) 799-24-24
+380 (95) 337-75-27
Палітра меблів
Кошик

Як зробити замовлення?

Як зробити замовлення?

Як зробити замовлення?


Крок 1: Відвідайте сайт "Палітра меблів"
Перейдіть на офіційний сайт виробника "Палітра меблів" за адресою palitramebeli.in.ua.

Крок 2: Вивчіть асортимент
На сайті інтернет-магазину palitramebeli.in.ua ви знайдете широкий вибір меблів. Ознайомтеся з характеристиками та оберіть потрібний товар.

Крок 3: Оформіть замовлення
Додайте обраний товар у кошик і дотримуйтесь інструкції для оформлення замовлення. Вкажіть необхідні дані для доставки та оберіть зручний спосіб оплати.

Крок 4: Оплатіть замовлення
Оплатити замовлення можна банківською карткою, через онлайн-банкінг або накладним платежем при отриманні (якщо доступно).

Крок 5: Чекайте доставку
Після оформлення та оплати замовлення очікуйте доставку. Виробник "Палітра меблів" гарантує надійну та швидку відправку.


Часті запитання

Як оформити замовлення через інтернет-магазин?
Для оформлення замовлення в інтернет-магазині palitramebeli.in.ua вам необхідно:

  1. Обрати потрібні товари та додати їх у кошик, використовуючи кнопку "Купити".

  2. Перейти у Кошик (правий верхній кут вікна сайту). Перевірити правильність замовлення. Якщо все вірно, натиснути кнопку "Оформити замовлення". Якщо хочете змінити кількість товарів, скористайтесь знаками "+" або "-".

  3. Заповнити спеціальну форму, запропоновану системою, і натиснути кнопку "Оформити замовлення".

Які способи оплати доступні?
Ви можете оплатити замовлення такими способами:

  • Банківською карткою Visa/MasterCard;

  • Онлайн-банкінгом;

  • Накладним платежем (при доставці транспортною компанією, якщо доступно).

Як здійснюється доставка?
Доставка здійснюється по всій Україні та країнах Європи. По Україні за допомогою транспортної компанії Нова Пошта (інші за домовленістю). Доставка до країн Європи — вартість та терміни доставки уточнюйте у менеджера. Також можливий самовивіз з нашого складу – уточнюйте деталі у менеджера.

Скільки триває виконання замовлення?
Відправка замовлення здійснюється наступного дня після оплати (як виняток, допускається відправка товару не пізніше, ніж через три робочі дні після оплати). Номер посилки буде відправлений вам на електронну пошту (для зареєстрованих користувачів) або SMS-повідомленням на телефон.

Чи всі товари, що пропонуються в інтернет-магазині, доступні?
Весь товар, який є в наявності, ви можете придбати. Якщо напроти певної позиції вказано "Немає в наявності", це означає, що на даний момент її немає на складі. Ви можете натиснути на посилання "Повідомити, коли з'явиться", і вам прийде сповіщення на електронну пошту. Якщо товар позначений прапорцем "Під замовлення", це означає, що його може не бути на складі інтернет-магазину, і він буде виготовлений спеціально для вас. Термін виконання таких замовлень – до 4 тижнів (деталі уточнить менеджер).

Чи можу я замовити індивідуальний дизайн меблів?
Ні, ми не пропонуємо послуги з виготовлення меблів за індивідуальними проектами.

Яка сума мінімального замовлення в інтернет-магазині?
У нашому інтернет-магазині palitramebeli.in.ua можна оформити замовлення на суму від 1000 грн.

Як перевірити статус виконання замовлення?
Статус замовлення можна перевірити в особистому кабінеті (для зареєстрованих користувачів) у розділі "Замовлення". Також інформацію можна отримати за телефонами: +38(095) 3377527; +38(096) 4768280 або за електронною поштою: step-2007@meta.ua, вказуючи номер замовлення.

Що робити, якщо я не отримав підтвердження замовлення?
Якщо ви не отримали підтвердження замовлення, перевірте папку "Спам" у вашій електронній пошті. Якщо лист відсутній, зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою.

Як можна внести зміни до замовлення або скасувати його?
Якщо ви бажаєте внести зміни до замовлення або скасувати його, просимо вас у день створення замовлення звернутися за електронною поштою: step-2007@meta.ua або за телефонами: +38(095) 3377527; +38(096) 4768280.

Якщо я оформив два замовлення окремо, чи можу я розраховувати на те, що отримаю їх в одній посилці?
Оформивши кілька замовлень окремо, ви можете розраховувати на об'єднану відправку. Однак краще заздалегідь зв'язатися з нами та вказати номери замовлень, які мають бути відправлені в одній посилці.

Чому, замовляючи кілька товарів, мені кожен раз додається оплата за доставку?
Якщо вам кожен раз при замовленні товарів виставляється рахунок за доставку, це означає, що ви оформляєте замовлення відразу, як тільки додали в кошик один товар. Щоб уникнути цього, додайте в кошик всі товари, які вас цікавлять, і тільки після цього оформляйте замовлення.

Як дізнатися точну вартість доставки?
Точна вартість доставки розраховується після оформлення замовлення і залежить від вашого регіону та обраної транспортної компанії. Для визначення орієнтовної вартості доставки, в описі до товару вказані габаритні розміри та вага упаковки.

Якщо в інтернет-магазині немає якоїсь позиції, чи можу я її замовити?
Так, ви можете звернутися за електронною поштою: step-2007@meta.ua або за телефонами: +38(095) 3377527; +38(096) 4768280, і ми постараємося виготовити меблі для вас.

Що робити у випадку, якщо товар прийшов у пошкодженому стані?
При отриманні нашої продукції від компанії-перевізника ОБОВ'ЯЗКОВО уважно огляньте товар, щоб він не мав пошкоджень, а цілісність упаковки не була порушена! Ні в якому разі НЕ ПІДПИСУЙТЕ документи про прийом товару до закінчення перевірки пошкодження під час перевезення.
Якщо ви виявили пошкодження товару або упаковки при кур'єрі НЕ ПІДПИСУЙТЕ документи! Просимо негайно повідомити інтернет-магазин "Палітра меблів" за телефонами: +38(095) 3377527; +38(096) 4768280 для якнайшвидшого вирішення ситуації та відшкодування збитків компанією-перевізником.

Чи можна повернути або обміняти товар?
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після отримання, якщо він не був у використанні та зберіг товарний вигляд. Для повернення товару необхідно зберегти оригінальну упаковку та надати чек. Повернення здійснюється за рахунок покупця, якщо товар не має виробничих дефектів. Деталі повернення уточнюйте у менеджера.

Гарантії, умови її дії, що покривається гарантією?
На всі меблі надається гарантія 12 місяців з моменту покупки. Гарантія покриває виробничі дефекти, але не поширюється на пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією.

Бажаємо приємних покупок!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner